Saturday, June 30, 2012

23 MEI

Tok sah pelik sangat la..semua orang ada tarikh2 penting dalam hidup ia...ni adalah tarikh penting untuk hidup aku..tau x kenapa?hehehehheehe

Ini lah kek besday aku..hahahaha..best!!(=

ok..time umo meningkat 20 thn ni la aku dapat suprise party.sblm ni aku memang xpernah pon nak celebrate besdy.kira ni for the first time jugak la ni..dan aku juga baru tau aku ada kembar..budak group aku pulak tu..hakhakhak..ni sambutan dari budak group aku-BSF 1.awal2 tu aku ingat dorang semua lupa dh besday aku.xdak sapa pon wish..tp aku wat bodoh jela.ala dh besa kan..lagi pon time tu ngah busy.semua benda nk kena siapkan dlm mnggu tu jgak.then mlm tu kawan aku panggil ajak buat discussion kat bilik dia.aku malas la sama.xdak mood kan..hahahha..aku lambatkan diri naik bilik kwn aku tu..sampai ja kat pintu bilik dia,dia suroh ikot g bilik kawan aku yang sorang ag.buka ja pintu ha!terkejut!ada okestra..wahhhh...serius terharu gila.speechless...semua dh berkumpul tggu aku n the other besday girl.
yummyy..siap ada koktel..sedap!!walaupon sederhana tp cukup meriah..hahahahha..tq!

malam tu aku jd zombi!..kata dorang la..habis aising depa calit ke muka aku..aku nak balas tp semua pecut selamatkan diri.hahahah..tau tkt!sampaikan kwn aku sorang ni,msk bilik tu sambil bwk Quran nak tenangkan suasana.hahahha...tp dia tkt jugak kena aising kat muka.


Sebelum dorang ni celebrate besday aku mlm tu,area2 1 pagi mlm besday aku tu my best friends NUR HANANI dan NOOR SYAHIDAH..dorang wish n bg kek.walaupon besa ja kek tu,nilai disebalik pemberian tu yg beharga..terima kasih..

                   
sedapkan?moist coklat  lagi tu..nak lagiii/..hehhehe
Dan yang terakhir sambut besday aku ni,kwn2 yg aku amat sayang..WAFIAH a.k.a PEAH,ZULAIHA a.k.a IKA,NADIA a.k.a YA,n HANANI a.k.a NANI.nani dia wish awai.ni lagi 3 orang ni mmg x wish kat aku..sentap awai2 tu.merajuk ngn depa..tp kan..hehhehe..2 hari lepas tu baru dorang wish.memang dh berpakt xmau wish..ni la geng2 yg selalu perkena orng time besday orng.aku tkt jgak ngn depa ni klu2 kne mandi tepung ka gulai basi ka.tp dorang x wat.maybe dorang letih n aku x sihat sama kot..hehehhe..km lepak2 mkn2 kfc jajan smpai pukoi 1 pg lbey jgak la..aku rindu saat2 tu.lama x lepak ngn dorang.besa la..masing2 busy..aku x ley upload gambaq2 hadiah dorang bg.yg x ley blah tu,sblm aku dpt hadiah aku,aku kena cari kod hadiah tu dalam 1 solution.nak tau apa dia punya isi kandungan?
1. gulai(kari)-nasib baik x basi ag.tp ada bau dahh
2.hmpir 3/4 budu yg dorang xmau mkn dah..
3.milo basi
4.segala tulang2 ayam,sisa2 makanan(tomato,salad)
mak oii..busuk tu hampa xyah cakap la kan.aku cuci tgn 3 kali ngn sabun lifebuoy baru hlng.nasib bek juga dorang x mandikan aku dgn air tu.hahhahah....

 untuk semua hadiah tu (tudung ,selendang,bantal angry bird,jam tgn yg cool gila,n baju hepy besday), aku sgt2 hargainya.aku simpan n akn ku jaga elok2.hehhehe..terima kasih sgt2 kwn2..xmmpu aku nak gambarkan perasaan aku..sgt2 terharu.bg orang lain mngkn biasa ja..tp x bg aku..untuk IBUKU:terima kasih kerana telah melahirkan aku dan mendidik aku menjadi seorang seperti hari ni.untuk AYAHKU:terima kasih diatas segala pengorbanan dan didikan yang ayah lakukan untuk membesarkan anakmu ini.untuk SAHABAT2 aku yang aku sayang.terima kasih yg x terhingga kerana menjadi teman di kala aku susah dan senag..terima kasih!terima kasih!dan untuk yg wish..hehhehe..tq yer atas ingtn korang.

p/s: sorry terpanjang pulak cita nya.excited sgt nak cerita..hahhaha..walaupon aku lmbt update tntng peristiwa ni,tp ingtn aku tetap utuh dan tetap tersemat dala memori aku..betapa bahagianya aku mempunyai kalian disisi aku.Terima kasih Ya ALLAH kerana mengurniakan aku insan2 ini di sekeliling aku,membahagiakan hidup aku di ats muka bumi ini.

...JAZAKALLAH HUKHAIRAN KASIRA 'ALA KULLI HAL...(=

wasalam

































































































No comments:

Post a Comment