Friday, June 29, 2012

Last pyperrr.....

Alhamdulillah..selamat sudah mengharungi bulan peperiksaan.mcm2 jd n mcm2 pnglaman ada..Sem ni final exam aku ada 4 paper ja..ja!hahhaha..tp ada subjek killer la.CALCULUS!!makk aii..seram sejuk jgak la nk msk dewan exam.Ada sedikit kelebihan kerana aku punya stdy week jd 2 mnggu sebab exam start lambat dr course yg lain.seminggu awl mmg aku pegang calculus ja..mnggu kedua baru start stdy lagi 3 paper..

Tapi tu lah perancangan Allah..walaupon stdy bagai nak rak,aku still xley jawab jgak.kelemahan aku sendiri la tu..tp,aku dah cuba sedaya upaya aku dh..rasa mcm nak kna repeat ja paper ni.tp aku berdoa,jgn laa...tkt dh nk jumpa lecturer tu lagi.Aku mmg lemah math dr sek men lagi.add math mrosakkan rezut spm aku.aku pon xsangka course yang aku ambik skrng ni ckp bnyk relation nya dgn math.aku pasrahhh..tp aku ingt semua ni cabaran untuk diri sendiri.hehehehe..lecturer aku yg ajaq Calculus ni pnah cakap,mcm mana awak bley sambug degree?wah,ayat sentap gila.aku tau aku buat salah untuk pengiraan tu..tp aku ckp biaq lah..malas nak padam n berdiri lama2.then ha,dapatlah ayat power ni.hahahah...terkesan jugak di hati..tp wat bodoh ja..hikhikhikhik..dah lali dh telinga aku dengar lecturer tu membebel.hahahha...tapi apa2 pon dh lepas dah calculus..

Cerita plak pasai physical chemistry punya paper..Alhamdulillah..aku berjaya menjawabnya dgn lancar..bley la..tp ketaq tgn jugak la sbb x cukup masa.soalan banyak tp bg masa 2 jam 30 mnit ja?ahahha..tp kan aku x baca instruction sapa suruh.yg section B tu dia suroh jawab tiga soalan dr 4 soalan..alahaii terlebih rajin..aku tau bila aku keluar dewan..mmg best!huhuhu..hbs ja exam tu,zzuuuppp aku sakit pala.pasai pa eh?ntah la aku pon xtau.sampai la ke malam..

Lagi 2 paper hubungan etnik dgn chemical safety n managment.subjek ni hafai la..klu x hafai x ley la jawabnya..yg lawak nya tu,time exam safety,tetba ja exam untuk 1 paper ni di hentikan.immediately!secara tiba2.dh la kak2 n abng2 ni dh jwb hmpir sejam.ada yg dh hbs jwb pon ada.tp exam dibatalkan.klu aku jadi tempat dorang mmg frustrated gila seehhhh...ada la tu problem nya..

Yang penting skrang aku nak enjoy jap.hikhikhikhik...dh habis exam..dah tamat tahun 1.slpas ni jd bdk tahun 2 plak..Aku harap calculus punya rezut x ganggu banyak la aku punya pointer.amin..Doakan aku untuk dapat keputusan yg elok.aminn!hehehehhe

wasalam

No comments:

Post a Comment