Tuesday, April 3, 2012

AKU DAN DIA

SALAM
Bukan aku nak berjiwang or nak apa2..just untuk melepaskan segala beban di dada,dikepala,dihati.......maaf la kalau teremosi terlebih..hahahhahaha...Bagi aku manusia itu x sempurna...so kdng2 ada kita buat salah..dalam persahabatan kita memang perlu saling memahami..tp sampai tahap mna kita perlu memahami sahabat kita itu???

Bukan nak tunjuk mengada-ngada bukan jugak nk kata dia tu untuk saya seorang shja..tp cukuplah menghargai yang dia tu msh ada seorng sahabat yang telah cuba memahani dia sebaik mungkin setelah sekian lama..Kesabaran manusia ada hadnya jugak kan?hahahaha..cukup lah aku dilayan mcm tunggul yang x dak hati dan perasaan..(eh,tunggul ada perasaan ka?)

Guys,salah kah aku terlalu mempercayai seorng manusia yang bernama sahabat?setiap kata2 dia aku percaya bulat-bulat..no bujur-bujur!sepupu aku ckp aku ni terlalu bendul..huhuhuu..nasib la kannn..tapi dgn sikap aku ni jgak la ada orng ambil kesempatan dan dengan sikap aku ni jugak la aku sedar siapa dia untuk aku...

Aku buat semua ni bukan sengaja nak putus hubungan dengan dia..tp aku nak jauhkan diri dr dia...akal fikiran aku masih x dapat menerima apa yang telah dia buat tu...setengah orng akan anggap benda ni remeh ja...tp bagi aku,dia telah mempermainkan kepercayaan yang aku letakkkan kepada dia..huhuhuhu...

Tapi aku masih merinduinya....itulah hakikat yang aku nak dia tau..kita kawan dah lama..aku sayang dengan persahabatan ni tp aku x rasa aku mampu nak bertemu muka dengan dia lagi..anyway best of luck la friend!aku sentiasa doakan kau bahagia..hehehhehe...ini adalah pilihan yang telah kau pilih!!

bye2...hehehhe:-)


No comments:

Post a Comment