Sunday, October 9, 2011

hari ahad yang amat boring

     ermmm....serabot la hidup aku ni...skrng ni tgh keseorangan di dalam bilik dan sebentar tadi baru ja lepas ngadap repot kimia.roomate ajak kluar buat jual mhl..bkn x nak pegi tp aku b'jalan amatlah  macam kanak2 bru b'latih b'jln..SAKIT URRAT..alasan utama x kuar adlh NO MONEY!kering gla...
     abang aku ckp nak datang hantar lappy dia ari ni..pinjam abg aku punya kejap!tp batang hidung dia pon x nmpk ag.aiseh...ada makna len sma tu suwoh dia datang..aku nak duit la abng...tlng la...kebulur ni...seronok aku tgk bebudak ni kluar shopping.skali blik pnuh tgn ngan beg plastik.x pa....t aku ada duit aku bls dendam blik!hahahaha..(gelak terpaksa nih)
      nak minta kat ayah tp segan la pulak.tiap2 mggu rm50 melayang..ha..b'ckp pasai ayh aku,dh jd tren dia kot kal aku tgh2 mlm.area2 pkl 12-1a.m  msti dia akn baru kal..baru ja aku nak msk alam mmpi telah d ggu..skali ngan roomate aku pon bgn.hahaha padan muka dowg!
      APA2 PON AKU KNA BERSABAR SAMPAI PTPTN MASUK!dgq kata 15hb.frust gla kot..orng lain 10hb.huhuu......yg penting itu adlh kesabaran!

No comments:

Post a Comment