Tuesday, December 11, 2012

Teman Aku

Assalamualaikum...

Hari ni tetiba datang semangat nak menulis pulak..Ok lah.Tanpa sahabat siapalah kita kan? Mereka ni kan adalah orang yang terapat dengan kita..Jadi hargailah mereka seadanya..Macam yang kita selalu dengar laa kan.."Persahabatn yang akrab lillahi Ta'ala hanya dapat dipisahkan dengan kematian" ..Aku juga bermohon supaya persahabatan aku dengan sahabat2 aku tiada penghujungnya..hehe

Mempunyai satu sahabat sejati lebih berharga dari pada seribu teman yang mementingkan diri sendiri. Dalam masa kejayaan, teman-teman mengenal kita. Dalam kesengsaraan, kita mengenal teman-teman kita. Ingatlah bila kali terakhir  kamu berada dalam kesulitan. Siapa yang berada di samping kamu??. Siapa yang mengasihi kamu saat kamu  kesulitan..


Friends are flower in the garden of life.They help you through time of trouble and strife..Semakin perjalanan hidup ini dijelajahi,semakin aku merasai kalian semua semakin utuh dihati..Mereka ni lah yang tidak pernah jemu mendengar keluh-kesah aku,cerita-cerita merepek aku..dan sentiasa menjadi pendengar yang setia dan pendorong semangat kala aku lemah dan jatuh..hehhehehe..Tiada ucapan yang dapat aku berikan tiada gambaran yang dapat aku berikan untuk menerangkan betapa aku amat menyayangi dan menghargai kalian dalam hidup aku..hehehhehe

ok lah.setakat ini dulu..heheh
wasalam

No comments:

Post a Comment