Tuesday, December 13, 2011

jom pakat jadi panda!


       Jam tepat pukul 3 pagi...aku x tidoq ag..aigooo......sambil teman kawan aku edit video drama kitowg aku pon kna wat keja aku gak..wat pamplet yg dr tadi x siap.meluat aihhh keja ngan komptr ni...salah ckit berteraboq!study x ag ni!.aku kna jd pengadil kot tok match esk..km la penganjor,km la pemain,km jgak la ajk...suma kami...x tau la dapat tidoq pkl brapa ari ni..semalam pkl 2..jgn2 ari ni double ag!ohh tidak..aku tkt esk g kelas owg jln ats koridor aku jln dlm longkang..xmau5!!!..mengantuk seeehhhh....pagi2 ni mmg best lyn jiwang...tetiba teringat la pada si dia!hahahahahahahahah......susah kan buang perasaan ni?tp aku dh cuba sedaya upaya yg termmpu.InsyaAllah dengn berkat kesabaran aku,1 hari nnt pasti aku berjaya.Fighting!!esk tuto algebra ...........ari ni selesai 2 presentation..alhamdulillah segalanya berjalan dgn lancar shj..semoga hari esok juga berjalan dgn lancar..AMIN!

No comments:

Post a Comment